ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι ημέρες και ώρες παρουσιάσεων του εκπαιδευτικού προγράμματος ανά τάξη για το σχολικό έτος 2015-16 είναι:

Α1__9/9/2015__17:30

Ε1__14/10/2015__17:00

Ε2__14/10/2015__18:30

ΣΤ__14/10/2015__20:00

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε μέσω email στη διεύθυνση dimotiko@argiri-laimou.edu.gr

Από Δημοτικό Σχολείο Αργύρη-Λαιμού

Εκδρομή στη Λίμνη Μπελέτσι

Με αφορμή τα παιχνίδια της ομάδας με το νερό, τους πειραματισμούς και τις ανακαλύψεις που κάναμε, επισκεφτήκαμε τα ζώα που ζουν στη λίμνη, στο σπίτι τους!

Φτάνοντας με το σχολικό λεωφορείο στο βουνό παρατηρήσαμε τα μεγάλα δέντρα, τα ήρεμα νερά της λίμνης, την ομορφιά της φύσης.

Σ΄ ένα φιλόξενο τοπίο κάναμε πικ – νικ και απολαύσαμε το πρωινό μας.

Ταΐσαμε τον κύκνο, τις χελώνες, τις πάπιες τα ψαράκια που κολύμπησαν γρήγορα προς το μέρος μας.

Έπειτα οι μικροί εξερευνητές χέρι χέρι ανακάλυψαν … έτρεξαν … αφουγκράστηκαν τους ήχους του βουνού και φυσικά έπαιξαν στη παιδική χαρά.

Κρατώντας ο καθένας τις όμορφες στιγμές του στη μνήμη «χαρίσαμε» στη λίμνη ένα τραγούδι και επιστρέψαμε στο σχολείο μας με τις εικόνες συντροφιά!

Καλό καλοκαίρι κοντά στις ομορφιές της φύσης!

Από τον Παιδικό Σταθμό Παπάγου

Ομάδα Δανάης Λυγγερίδου,  1,5 – 2,5 ετών

Φίλοι για Πάντα

Το ταινιάκι “Φίλοι για πάντα” δημιούργησαν τα “Υποβρύχια”.

Αφού, λοιπόν αποφάσισαν να δοκιμάσουν την τεχνική της κινούμενης εικόνας, χωρίστηκαν σε μικρότερες ομάδες, επέλεξαν τους ήρωες της ιστορίας τους…

…όλοι μαζί έφτιαξαν την ιστορία, ζωγράφισαν το ιστοριογράφημα, δημιούργησαν τα σκηνικά και τους ήρωες με πλαστελίνη…

…και ενθουσιασμένα άρχισαν τις λήψεις!

Καλό καλοκαίρι!

Από το Νηπιαγωγείο Γέρακα

Καλοκαιρινό Πρόγραμμα 2015

Από τις 16 Ιουνίου έως τις 10 Ιουλίου 2015 θα λειτουργεί στο σχολείο μας Καλοκαιρινό Πρόγραμμα για παιδιά Δημοτικού και Νηπιαγωγείου.

Για παιδιά Δημοτικού:

Υπεύθυνοι προγράμματος για τα παιδιά του δημοτικού είναι οι Τουμπέκης Ανδρέας και Μελισσινάκη Κάλλια, εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, οι οποίοι έχουν συνθέσει ένα συναρπαστικό πρόγραμμα που θα ικανοποιήσει τα παιδιά όλων των ηλικιών. Οι δραστηριότητες ποικίλουν διατηρώντας έντονα τον εκπαιδευτικό αλλά και τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα του προγράμματος.

Το πρόγραμμα ανά εβδομάδα περιλαμβάνει:

• μάθημα windsurfing 1 φορά την εβδομάδα, από την προπονήτρια Tonia Frey
  • 1 εκδρομή κάθε εβδομάδα για δραστηριότητες εκτός σχολείου (οργανωμένα πάρκα, αναρρίχηση, νεροτσουλήθρες)
  • 2 ήμερες εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων εντός σχολείου (αθλητικά παιχνίδια, κολύμβηση στην πισίνα, θεατρικό παιχνίδι, εργαστήρι εικαστικών, μοντέρνος χορός κ.α.)
  • Γνωριμία/παρουσίαση ενός νέου αθλήματος κάθε Παρασκευή (ξιφασκία, επι- τραπέζια αντισφαίριση, τζούντο, χόκεϊ στο χόρτο) από εξειδικευμένους προπονητές και αθλητές.
  • Μεταφορές με σχολικό λεωφορείο
  • Μεσημεριανό φαγητό.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις επικοινωνήστε με τη γραμματεία του σχολείου στα τηλ. 2106614570, 2 ή με email: dimotiko@argiri-laimou.edu.gr

Για παιδιά Νηπιαγωγείου:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 4 – 6 ετών. Υπεύθυνη του προγράμματος για τα παιδιά Νηπιαγωγείου είναι η εκπαιδευτικός Βασιλική Λυμπέρη.

“ΠΑΡΑΜΥΘΟΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ” είναι ο τίτλος του προγράμματος και τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων στους φανταστικούς κόσμους των παραμυθιών.

Το πρόγραμμα ανά εβδομάδα περιλαμβάνει:

• επίσκεψη στην παραλία του Σχινιά 1 φορά την εβδομάδα για κολύμπι, παιχνίδι στην άμμο και οργανωμένες δραστηριότητες,
  • 2 ήμερες εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων εντός σχολείου (κολύμβηση στην πισίνα, εικαστικά, θεατρικό παιχνίδι, εργαστήρι εικαστικών, αγγλικά, φωτογραφία κ.α.)
  • Φιλαναγνωστικές δραστηριότητες στη βιβλιοθήκη του σχολείου.
  • Μεταφορές με σχολικό λεωφορείο.
  • Μεσημεριανό φαγητό.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις επικοινωνήστε με τη γραμματεία του σχολείου στα τηλ. 2106614570, 2 ή με email: nipiogeraka@argiri-laimou.edu.gr

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ακρόπολης

Πρόσφατα η ομάδα μας επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό μουσείο της Ακρόπολης.

Walking in the clouds!

Η επίσκεψη στο μουσείο αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία, καθώς παρείχε κίνητρα στα παιδιά ώστε ν’ ασχοληθούν με τη ξένη γλώσσα με τρόπο βιωματικό, παρατηρώντας τόσο τα εκθέματα, όσο και τους επισκέπτες.

Έπειτα από προετοιμασία, σχολιάσαμε και εξηγήσαμε τους λόγους επίσκεψης του μουσείου από τους τουρίστες, οι οποίοι μιλούν αγγλικά (αλλά και άλλες ξένες γλώσσες). Συζητήσαμε για το ρόλο που παίζουν τα αγγλικά στη δουλειά του ξεναγού και του αρχαιολόγου, και δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες που ισχύουν καθώς και στις οδηγίες και τις επιγραφές που συναντάμε στο μουσείο. Π.χ. “Don’t touch”, “Be quiet”, “Let’s watch”, “You mustn’t eat or drink”, “Turn right – turn left”, “Go straight”.

Let's watch the old treasures!

Έτσι λοιπόν, στο μουσείο τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με πραγματικές συνθήκες χρήσης της αγγλικής γλώσσας. Ήταν μια διαφορετική και πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία για όλους μας και θα φροντίσουμε να επαναληφθεί!

Δασκάλα Αγγλικών

Eimmie Κόγιου

Ομάδα Βασιλικής Ντρούβα, 4 ετών

Ένα Πρωινό στην Πάρνηθα

Μιας και «‘σφιξαν οι ζέστες», η Β’ τάξη αποφάσισε να κάνει μάθημα στην φύση. Έτσι πήραμε τα βιβλία μας και το κολατσιό μας και πήγαμε στην Πάρνηθα.

Διαβάσαμε από το «Ανθολόγιο» της Γλώσσας έναν μύθο του Οβίδιου για την «Πίτυ και τον Παν», όπου η Πίτυς μια νύμφη, μεταμορφώθηκε σε πεύκο από τον Πάνα προκειμένου να σωθεί από την μανία του εκδικητικού Βορέα.

Μετά την ανάγνωση και την επεξεργασία του κειμένου, κάναμε αναπαράσταση του μύθου, παίζοντας ένα κινητικό παιχνίδι.

Με το τόσο τρέξιμο όμως πεινάσαμε κι έτσι μοιραστήκαμε το κολατσιό μας κάνοντας πικ-νικ.

Για να «κάψουμε» τις θερμίδες που πήραμε, πήγαμε να εξερευνήσουμε τη χλωρίδα και την πανίδα της Πάρνηθας κάνοντας μια πεζοπορία. Στη διαδρομή μας παρατηρήσαμε τις αλλαγές στη χλωρίδα από τις καταστροφικές συνέπειες της πυρκαγιάς και προβληματιστήκαμε για τους τρόπους προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

Τέλος για να απολαύσουμε καλύτερα τη θέα και να παρατηρήσουμε την πόλη μας από ψηλά, κατεβήκαμε το βουνό της Πάρνηθας με το τελεφερίκ.

Περάσαμε υπέροχα!

Β’ τάξη

Μικρή Ολυμπιάδα

Στις αρχές Μαΐου και με πρωτοβουλία των παιδιών του νηπιαγωγείου αφιερώσαμε 3 μαθήματα για να γνωρίσουμε κάποια από τα ολυμπιακά αθλήματα με έμφαση στα αθλήματα του στίβου.

Τα παιδιά φόρεσαν την αθλητική τους περιβολή και ενθουσιασμένα με την ιδέα συμμετείχαν δείχνοντας μεγάλη προσοχή και αφοσίωση.

Στην αυλή του σχολείου έτρεξαν σε αγώνες ταχύτητας, πήδηξαν στο σκάμμα, πέρασαν εμπόδια, πέταξαν δίσκο και ένα μικρό ακοντιάκι, ενώ φορώντας το μαγιό τους στην πισίνα του σχολείου έκαναν κολυμβητικούς αγώνες με τη σανίδα τους.

Εκτός από τα παιδιά που χάρηκαν ιδιαιτέρως με την μικρή ολυμπιάδα που οργανώσαμε χαρήκαμε και εμείς για το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έδειξαν. Η πρωτοβουλία τους αυτή έδωσε την ευκαιρία σε μας, να ανακαλύψουμε τις ιδιαίτερες αθλητικές τους ικανότητες και στα παιδιά να ξεδιπλώσουν τα κρυφά ταλέντα τους στον αθλητισμό.

Οι δάσκαλοι της κολύμβησης

Ανδρέας Τουμπέκης και Κάλλια Μελισσινάκη

Νηπιαγωγείο Γέρακα

Μικροί Εξερευνητές στη Φύση!

Τα «Πουλάκια» του Παιδικού Σταθμού στα πλαίσια του project τους με θέμα «Τα πουλιά» επισκέφτηκαν το περιβαλλοντικό πάρκο «Αντώνης Τρίτσης».

Αφού συγκέντρωσαν πληροφορίες για τέσσερα είδη πουλιών: το Νανοβουτηχτάρι, το Σταχτοτσικνιά, τη Φαλαρίδα και τον Κότσυφα, ξεκίνησαν την εξερεύνηση στο πάρκο για να βρουν τα ίχνη τους. Ανακάλυψαν τις φωλιές τους κρυμμένες στα κλαδιά των δέντρων και την τροφή τους στο έδαφος.

Αναζητώντας συνάντησαν τη λίμνη και φυσικά γνώρισαν και τους κατοίκους της, τα πουλιά του νερού.

Τελικά διαπίστωσαν πως είναι λίγο κουραστικό να είσαι εξερευνητής αλλά η χαρά της ανακάλυψης είναι πολύ μεγαλύτερη!

Τα «Πουλάκια» από τον Παιδικό Σταθμό Γέρακα

Γνωριμία με τα Μουσικά Όργανα και Παιχνίδια Μουσικής!

Τι να κρύβει το μεγάλο κουτί;

Ξυπνάει η περιέργεια μας για τον σημερινό «επισκέπτη» στο μάθημα της μουσικής!
Ενδιαφέρον, ανυπομονησία, ανακάλυψη…
Τα παιδιά της ομάδας μέσα από την επαφή που έχουν με τα μουσικά όργανα, ανακαλύπτουν τον ξεχωριστό κάθε φορά τρόπο που χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να καταφέρουν να παράγουν ήχο.

Κατανοούν έννοιες, όπως «γρήγορα, αργά, σταματάω, ξεκινάω», καλούνται να συγκεντρωθούν, να συντονιστούν και να περιμένουν τη σειρά τους.

Μαθαίνοντας τραγούδια εμπλουτίζουν το λεξιλόγιο τους και έρχονται σε επαφή με το ρυθμό.

Πάνω από όλα όμως, η μουσική μπορεί να προσφέρει στα παιδιά, τη πραγματική χαρά και ευχαρίστηση. Τη χαρά που ίσως προέρχεται από το άκουσμα μιας εύθυμης και αγαπητής μελωδίας, τη χαρά σαν αποτέλεσμα μιας δημιουργικής εργασίας. Αυτό το συναίσθημα της χαράς το παιδί δεν θα το κρατήσει μόνο για τον εαυτό του, αλλά θα το χαρίσει και στους άλλους, στην οικογένειά του και στους φίλους του.

Έλλη Γιαννάκη Μουσικοπαιδαγωγός

Δανάη Λυγγερίδου, ομάδα 1,5 – 2,5 ετών

English Theatre Club – “Snow White”

Την Παρασκευή 8 Μαΐου επισκέφτηκε το σχολείο μας το English Theatre Club με την παράσταση “Snow White” για τις μικρές τάξεις, από το Νηπιαγωγείο ως τη Γ’ δημοτικού.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα παραμύθι με στοιχεία κουκλοθέατρου αλλά και ζωντανής παράστασης πλαισιωμένα από τραγούδι, χορό και κίνηση και πάντα στην Αγγλική γλώσσα.

Τα παιδιά παρακολούθησαν αλλά και συμμετείχαν ενεργά στην παράσταση, ως καθρέφτες, στρατιώτες, πουλιά του δάσους και νάνοι!