Εργαστήρι Φωτοκόμικ

Σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαιδευτικών Δράσεων και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας ΚΑΡΠΟΣ, πραγματοποιήθηκε ο πρώτος κύκλος συναντήσεων του εργαστηρίου “Φωτοκόμικ”. Το εργαστήρι είναι μέρος των απογευματινών δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.

Σε αυτό το εργαστήριο οι μαθητές δούλεψαν με έναν επαγγελματία από τον χώρο του κινηματογράφου για να σχεδιάσουν, να γυρίσουν και να μοντάρουν τη δική τους μικρή ιστορία ή ένα ντοκιμαντέρ για κάτι που τους αφορά. Σε μικρές ομάδες έκαναν έρευνα, επέλεξαν χαρακτήρες, σχεδίασαν το γύρισμα και έπαιξαν τους ρόλους του δικού τους έργου. Έτσι γνώρισαν τις βασικές αρχές σεναρίου, κάμερας, ήχου και μοντάζ.

Η μικρή ταινία που ακολουθεί, δημιουργήθηκε με τη μέθοδο Φωτοκόμικ και είναι το προϊόν του πρώτου κύκλου συναντήσεων του εργαστηρίου.

 

Αρχίσαμε τα Bιβλιοταξίδια μας

Ο ειδικά διαμορφωμένος μεγάλος χώρος, κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών, τα οποία «πέφτοντας» στην είσοδό του κρυφοκοίταζαν ανυπόμονα!

 

 

 

Μπαίνοντας εξερεύνησαν τις εικόνες που κρέμονταν από ψηλά και ξύπνησαν τα βιβλία με τους φακούς τους.

 

 

Στη συνέχεια ζητήσαμε από τα παιδιά να κοιτάξουν τα βιβλία και να επιλέξουν εκείνο που επιθυμούν να δανειστούν.

 

 

 

 

 

Χαρίσαμε μια γλυκιά γεύση στα βιβλιοταξίδια μας με τη ζεστή σοκολάτα που ήπιαμε!

 

 

 

 

 

Τέλος, “δέσαμε” τα βιβλία στις τσάντες μας για να αρχίσουν το ταξίδι τους…

 

 

(Ομάδα Δανάης Λυγγερίδου-Αγγελικής Γαλουζή, 2,5-3 ετών)

Κρατικό Βραβείο Εικονογραφημένου Παιδικού Βιβλίου στην Ίρις Σαμαρτζή

Η Ίρις Σαμαρτζή, υπεύθυνη του εργαστηρίου Εικαστικών των Εκπαιδευτηρίων Αργύρη-Λαιμού, βραβεύθηκε μαζί με τον συγγραφέα Παπαθεοδούλου Αντώνη από την Επιτροπή Κρατικών Βραβείων Παιδικού Βιβλίου για την εικονογράφηση του βιβλίου “Οι καλοί  και οι κακοί πειρατές”.

Συγκεκριμένα το Κρατικό Βραβείο Εικονογραφημένου Βιβλίου απονεμήθηκε εξ ημισείας ομόφωνα στον Παπατσαρούχα Βασίλη (εικονογράφο) και Τριβιζά Ευγένιο  (συγγραφέα) για το έργο με τίτλο “Ο Ιπτάμενος δίσκος” εκδόσεις Μεταίχμιο  και στην Σαμαρτζή Ίριδα (εικονογράφο) και Παπαθεοδούλου Αντώνη (συγγραφέα) για το έργο με τίτλο “Οι καλοί  και οι κακοί πειρατές” εκδόσεις Παπαδόπουλος.

 

Η δασκάλα εικαστικών κα. Σαμαρτζή με ομάδα μαθητών της Α' τάξης

Η Ίρις Σαμαρτζή συνεργάζεται με τα Εκπαιδευτήρια Αργύρη-Λαιμού περισσότερα από 10 χρόνια και έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της Αισθητικής Παιδείας των μαθητών του σχολείου.

Ακολουθήστε την παρακάτω σύνδεση για να διαβάσετε την σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ανακοίνωση Κρατικών Βραβείων Παιδικού Βιβλίου 2012

Εκπαιδευτική Ρομποτική

Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική

Από την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου έχει ξεκινήσει ο δεύτερος κύκλος του εργαστηρίου “Εκπαιδευτική Ρομποτική”. Λειτουργούν τρία διαφορετικά τμήματα:

 

- Εκπαιδευτική Ρομποτική, επίπεδο ΙΙ: Απευθύνεται σε παιδιά που έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο του εργαστηρίου. Η «Εκπαιδευτική Ρομποτική, επίπεδο II» θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο με τη συμμετοχή της ομάδας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής.

Εργαστήρι "Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική"

Εκπαιδευτική Ρομποτική, επίπεδο Ι: Το εργαστήρι αυτό θα ξεκινήσει την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου. Απευθύνεται σε μαθητές των Γ΄ ,Δ΄ ,Ε΄  και Στ΄ τάξεων.

- Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική: Θα ξεκινήσει την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου. Στο εργαστήριο Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική δίνεται η δυνατότητα σε μικρούς μαθητές να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν απλά μοντέλα. Απευθύνεται σε νήπια και μαθητές των Β’ και Γ’ τάξεων.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής ακολουθήστε τις παρακάτω συνδέσεις.
Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Δήλωση συμμετοχής

Βράβευση Μαθητών του Σχολείου από τη Μαθηματική Εταιρεία

Οι βραβευθέντες Κωνσταντίνος, Αθανασία, Βασιλική και Αναστασία, μαζί με τον δάσκαλό τους.

 

Το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012 στο αμφιθέατρο Καραθεοδωρή του Μαθηματικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών στην Πανεπιστημιούπολη (Ζωγράφου), πέντε μαθητές του σχολείου μας βραβεύτηκαν από την Μαθηματική εταιρεία, διότι αρίστευσαν στον 6ο Διαγωνισμό “Μαθηματικά και παιχνίδι″ του περιοδικού “Μικρός Ευκλείδης, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Μαρτίου 2012.

 

Η επιτροπή της Μαθηματικής Εταιρείας που βράβευσε τα παιδιά

 

 

Οι βραβευθέντες είναι οι Κωνσταντίνος Κ., Αθανασία Κ., Βασιλική Κ., Αναστασία Σ., (μαθητές της Ε΄ τάξης 2011-12) και ο Μάνος Μ. (μαθητής της Στ΄ τάξης 2011-12).

 

Για τη φετινή χρονιά ο 7ος Μαθητικός Διαγωνισμός “Παιχνίδι και Μαθηματικά” της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας θα διεξαχθεί την Παρασκευή 5 Απριλίου. Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος θα συμμετέχουν στο διαγωνισμό οι Ε΄ και Στ΄ τάξεις.

Τα Νήπια Φτιάχνουν το δικό τους Βιβλίο…

 

Στα πλαίσια του προγράμματος της Συναισθηματικής Αγωγής τα παιδιά με τη δασκάλα τους, μέσα από θεατρικές τεχνικές, φτιάχνουν και παίζουν  μια ιστορία  που μιλά για το φόβο και για τη φιλία.

 

 

 

Μετά αποφασίζουν να την κάνουν βιβλίο. Υπαγορεύουν λοιπόν την ιστορία τους στη δασκάλα.

 

 

Στη συνέχεια την εικονογραφούν και ετοιμάζουν το εξώφυλλο του βιβλίου με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που περιέχουν τα εξώφυλλα!

(Από το Νηπιαγωγείο)

Έναρξη Σχεδίου Εργασίας “Αειφόρο Σχολείο”

 

Στο κοινό αυτό σχέδιο εργασίας όλου του σχολείου μας, το νηπιαγωγείο έχει αναλάβει να ολοκληρώσει την κατασκευή ενός μικρού σπιτιού στον κήπο του σχολείου (θα ασχοληθούμε με παραδοσιακές τεχνικές κατασκευής σπιτιών).

 

 

Ετοιμαζόμαστε λοιπόν να ξεκινήσουμε τις εργασίες, “φροντίζουμε να εκδοθεί άδεια στην πολεοδομία” και να ενημερώσουμε αυτούς που χρησιμοποιούν τον κήπο του σχολείου, δηλαδή τα υπόλοιπα παιδιά.

 

 

Ιδού λοιπόν οι ταμπέλες που κατασκεύασαν και έγραψαν τα παιδιά.

(Από το Νηπιαγωγείο)

 

Συντροφιά με τον Παππού και τη Γιαγιά

 

Η νέα χρονιά, για τις δύο ομάδες του νηπιαγωγείου, «άνοιξε» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού την υποδεχτήκαμε με τους παππούδες και τις γιαγιάδες των παιδιών.

 

Μαζί «ξεκλειδώσαμε», με μαγικά κλειδιά, υπέροχες αναμνήσεις και στιγμές, μας έδωσαν τις συμβουλές τους και εμείς τις δικές μας και κόψαμε παρέα τη βασιλόπιτα.

 

 

 

 

 

Λίγο νωρίτερα, κοντά στα Χριστούγεννα, τα μικρότερα παιδιά μοιράστηκαν όμορφες στιγμές με τους δικούς τους παππούδες και γιαγιάδες.

 

 

 

Ξετύλιξαν μαζί τους το κουβάρι μιας ιστορίας, τραγούδησαν και έφτιαξαν παρέα χριστουγεννιάτικα στολίδια.

Άλλωστε, αυτές τις γιορτινές μέρες, τι πιο όμορφο, από την ζεστή συντροφιά του παππού και της γιαγιάς μας…;

Μαθαίνω τα Χρώματα Κυκλοφορώντας στην Πόλη

  • Τα παιδιά σχολιάζουν τα χρώματα στα φανάρια, τι κάνουμε στο κόκκινο;
  • Πότε περνάμε το δρόμο;

«Τα παιδάκια και οι μαμάδες και οι μπαμπάδες και αυτοί που περπατάνε κοιτάνε τα ανθρωπάκια στο φανάρι.»


Φτιάχνουμε στην ομάδα μας τη δική μας πόλη με τους δρόμους και παίζουμε… ακολουθώντας τους κανόνες στο δρόμο για να είμαστε ασφαλείς!

(Ομάδα Βαρβάρας Τσισμετζόγλου, 3-3,5 ετών)

Ακολουθώντας την Παράδοση Φτιάξαμε στην Ομάδα μας Βασιλόπιτα

 

Έτσι φορέσαμε  τις  ποδιές  μας  και φωνάξαμε τον κύριο Αλευρούλη  να μας  φέρει  τα υλικά.

 

 

Tα είδαμε,

τα πιάσαμε,

τα μυρίσαμε  και

τα ανακατέψαμε!

 

 

 

 

 

 

Όμως κάποια μας μπέρδεψαν  όπως η ζάχαρη μέσα στο γυάλινο ποτήρι που τη νομίζαμε …..για γάλα!

 

 

Καλή χρονιά σε όλους σας!!!

Ζωρζέττα Γιαννάρου (ομάδα 1,5-2,5 ετών)