4η εκπομπή A.lot.oF.M.

Μην χάσετε το Σάββατο 30 Μαρτίου στις 11πμ τη 4η  εκπομπή της Στ’ τάξης των Εκπαιδευτηρίων Αργύρη-Λαιμού στο European School Radio. Στο Α.lot.oF.M. του προσεχούς Σαββάτου ασχολούμαστε κυρίως με τα θέματα της τεχνολογίας, και

συγκεκριμένα της ρομποτικής, του κινηματογράφου και του θεάτρου καθώς επίσης και με την επίκαιρη εισήγηση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής να θέσει εκτός Ολυμπιακών Αγώνων το άθλημα της πάλης.

Το πρόγραμμα ξεκινάει με την ομάδα της ενημέρωσης. Το θέμα αυτή τη φορά είναι η ρομποτική και ο πανελλήνιος διαγωνισμός ρομποτικής στον οποίο θα συμμετάσχει ομάδα του σχολείου μας. Ενδιέφερε πολύ και τους «Τρελοεπιστήμονες» το θέμα αυτό και θα παρουσιάσουν κάτι σχετικό.

Αμέσως μετά οι «Εξερευνήτριες των πολιτισμών» μας μιλούν για τα επαγγέλματα του κινηματογράφου και του θεάτρου.

Η «Athletics team» ασχολείται με διάφορα αθλήματα πάλης στον κόσμο και ιδιαίτερα με το αρχαιότερο, αυτό της ελληνορωμαϊκής και της ελευθέρας πάλης.

Τέλος η ομάδα «Funny world» συζητά για τα βραβεία OSCAR 2013, κάνει αφιέρωμα σε έναν πολύ γνωστό ηθοποιό και φυσικά μας διηγείται το ανέκδοτο του μήνα.

Είμαστε ενθουσιασμένοι με την διαδικασία προετοιμασίας της εκπομπής και προσπαθούμε να έχουμε πάντα ενδιαφέροντα νέα. Περιμένουμε τις προτάσεις σας και τα σχόλιά σας. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στη διεύθυνση dimotiko@argiri-laimou.gr, υπόψη «A.lot.oF.M.».

Είναι έτοιμο και το blog μας στο www.sch.gr, όπου αναρτούμε υλικό σχετικό με τα θέμα των εκπομπών μας.

Καλή Ακρόαση,

Η Στ’ τάξη των Εκπαιδευτηρίων Αργύρη-Λαιμού

http://www.argiri-laimou.gr

Ημερίδα για την Μετάβαση από την Προσχολική Αγωγή στο Δημοτικό

Τα Εκπαιδευτήρια Αργύρη-Λαιμού διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο

Μετάβαση από την Προσχολική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο

Οι θέσεις για την παρακολούθηση της Ημερίδας έκλεισαν.

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον που δείξατε.

Πρόσκληση-πρόγραμμα ημερίδας

 

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Μαρτίου 2013 στον Πολυχώρο των Εκπαιδευτηρίων Αργύρη-Λαιμού, Λεωφ. Γέρακα 1, Γέρακας, από 10:00 π.μ. έως 13:30 μ.μ. Απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, ειδικούς ψυχικής υγείας και σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το θέμα της μετάβασης.

 

 

Η είσοδος είναι ελεύθερη και για τη συμμετοχή στην ημερίδα απαιτείται η συμπλήρωση Δήλωσης Συμμετοχής και αποστολή της με email στη διεύθυνση: dimotiko@argiri-laimou.gr ή μέσω fax στο 210-6614571, μέχρι την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Δημοτικού των εκπαιδευτηρίων Αργύρη-Λαιμού στη διεύθυνση dimotiko@argiri-laimou.gr ή στο τηλέφωνο 210-6614570,2.

 

Λέσχη Ανάγνωσης 2013: 4η Συνάντηση Βιβλιωρύχων

ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου, μια μέρα μετά τον ερχομό της Άνοιξης σας περιμένουμε στις 6 το απόγευμα για τα παιδιά των τάξεων Α και Β και στις 8 για τα παιδιά των υπόλοιπων τάξεων, να συνεχίσουμε την περιπλάνησή μας στα χρώματα, διαβάζοντας ιστορίες για το πράσινο χρώμα.

Για τα δέντρα, τις πεδιάδες και τους κάμπους…
τις ακρίδες και τα αλογάκια της Παναγίας…
Αλλά και για τη θάλασσα που γίνεται πράσινη…
Για τα σμαράγδια…
Για τη διχόνοια…
Για τα άλογα…

 

 

Παρατηρείστε τι άλλο είναι πράσινο γύρω μας, βρείτε μια ιστορία κι ελάτε να διαβάσουμε πράσινες ιστορίες.

 

Από την Λέσχη Ανάγνωσης του Σχολείου μας “Οι Βιβλιωρύχοι

Συμμετοχή στο “Πάμε Σινεμά” από την Δ’ τάξη

Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου επισκεφτήκαμε ένα κινηματογραφικό στούντιο στην Τεχνόπολη στο αμφιθέατρο του ραδιοφωνικού σταθμού “Αθήνα 9,84″.

Εκεί γνωρίσαμε έναν σκηνοθέτη  που μας έμαθε να ξεχωρίζουμε τα πλάνα και τα κάδρα σε μία ταινία. Γύρισε μαζί μας μερικές σκηνές από ένα αυτοσχέδιο σενάριο που έφτιαξε εκείνη τη στιγμή και είδαμε  και τον εαυτό μας στην οθόνη. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία!

Στη συνέχεια μας έδειξε μέσα από ένα βίντεο τις διαφορετικές εκδοχές με τις οποίες μπορεί να γυριστεί ένα φιλμ καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτό μοντάρεται. Στο βίντεο αυτό μας έκανε εντύπωση πως ο σκηνοθέτης χρησιμοποιώντας την κατάλληλη μουσική και τα ειδικά εφέ μπορεί με την ίδια εικόνα να δώσει διαφορετικά αποτελέσματα.

Πιο συγκεκριμένα μας έδειξε ένα κοριτσάκι (ηθοποιός) που έπαιζε με τα παιχνίδια του και ένα χέρι τής τα έπαιρνε. Τη μια στιγμή ο σκηνοθέτης έκανε ασπρόμαυρη την εικόνα και έβαζε τρομακτική μουσική και ήχους και έτσι το πλάνο ήταν σκηνή από ταινία τρόμου.

Την άλλη στιγμή έβαζε αστείους ήχους και έτσι το πλάνο άλλαζε σε κωμικό. Σε κάποιο άλλο πλάνο είχε λυπητερή μουσική και η ταινία γινόταν δραματική. Με αυτόν τον τρόπο οι σκηνοθέτες φτιάχνουν τις ταινίες και χρησιμοποιούν διάφορα εφέ και τεχνικές για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του θεατή.

 

Μάθαμε και κάτι άλλο που μας άρεσε πολύ! Πως φτιάχνεται ένα καρτούν (κινούμενη εικόνα). Ένα καρτούν αποτελείται από πολλές ζωγραφιές που τις φτιάχνει ο σκηνογράφος.

 

Στο τέλος ο σκηνοθέτης μας έδειξε μία βραβευμένη ταινία κινούμενης εικόνας που είχε τίτλο «Αζούρ και Ασμάρ». Η ταινία αυτή έδειχνε τη ζωή δύο παιδιών, που είχαν μεγαλώσει σαν αδέλφια και τις περιπέτειες που περνάνε για να βρουν τα 3 μαγικά κλειδιά και να ελευθερώσουν τη νεράιδα των Τζίνι.

Τα σκηνικά της ταινίας ήταν εντυπωσιακά, τα ρούχα των ηθοποιών ήταν φανταχτερά και πολύχρωμα όπως ταιριάζουν σε ένα καλοστημένο παραμύθι…

Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!

 

                                      (Από την Δ’ τάξη)

 

 

 

 

 

Πού θα μας Πάνε τα Μέσα Μεταφοράς;

Ο σχεδιασμός του θέματος

Μια Παρασκευή η Χριστίνα άργησε να έρθει  για το μάθημα του θεατρικού παιχνιδιού.

-Τι μπορεί να έχει γίνει;

-Μήπως έχει κίνηση στο δρόμο;

-Με τι θα έρθει στο σχολείο;

-Με λεωφορείο., με αεροπλάνο, με αυτοκίνητο, με πατίνι, με ποδήλατο, με το μετρό, με ταξί.

Όταν έφτασε τη ρωτήσαμε και τελικά… είχε έρθει με τα πόδια!

 

 

Επίσης τη Δευτέρα ήρθε μετά από πολλές μέρες ο φίλος μας ο Ανδρέας που είχε πάει ταξίδι στην Γερμανία. Πήγε με το αεροπλάνο! Άλλη μια συζήτηση ξεκίνησε!

Το νέο μας θέμα: Τα μέσα μεταφοράς!        Και…

Το ταξίδι ξεκινά!

Στο εκδοτήριο των εισιτηρίων

Στην αποβάθρα του μετρό

Περιμένουμε να επιβιβαστούμε, περιμένοντας πίσω από τη γραμμή!

Ο συρμός με τους επιβάτες ξεκινά!

 

 

 

 

 

«Επόμενος σταθμός….»

(Ομάδα Βαρβάρας Τσισμετζόγλου, 3,5-4 ετών)

Τα Ονόματα των Δεινοσαύρων

Πώς απέκτησαν οι δεινόσαυροι τα μεγάλα και δύσκολα ονόματά τους;

 

Με τι ταιριάζουν οι ονομασίες αυτών των μεγάλων και παράξενων πλασμάτων;

Με το σώμα τους, με το χρώμα τους, με το βηματισμό τους;

 

 

Στους προβληματισμούς αυτούς απαντήσαμε  κι όχι μόνο…

Προχωρήσαμε φτιάχνοντας και δικά μας ονόματα:

 

 

 

  • «Ποδοσφαιρόσαυρος»: είναι αυτός που παίζει ποδόσφαιρο και τρυπάει τη μπάλα με τα νύχια του
  • «Ψαροπατατοκρεατόσαυρος»: είναι αυτός που τρώει ψάρι και πατάτα και κρέας
  • «Βραχόσαυρος»: είναι ένας δεινόσαυρος ψηλός σαν τον βράχο.

 

 

(Ομάδα Χριστίνας Καμπανέλλου, νήπια)

 

 

 

 

Ώρα για Εξερεύνηση!

Μια ηλιόλουστη μέρα του Φλεβάρη, ξεκινήσαμε γεμάτοι ενθουσιασμό και ερευνητικό ενδιαφέρον την εκδρομή  μας στο βουνό.

Επιδιώκαμε να ανακαλύψουμε όλα εκείνα τα ζώα, μικρά ή μεγάλα, που το σπίτι τους είναι το βουνό. Η απόδραση, σίγουρα, δεν ήταν ξεκούραστη, όμως μας αποζημίωσαν τα ευρήματα μας. Συναντήσαμε, λοιπόν αναπάντεχα, γαϊδουράκια. Ανακαλύψαμε με τους μεγεθυντικούς μας φακούς διάφορα έντομα καθώς και τις φωλιές τους.

 

 

Παρατηρήσαμε τους ήχους και βρήκαμε μέσα στις φυλλωσιές των δέντρων κρυμμένα πουλιά.

Παίξαμε, τρέξαμε, λασπωθήκαμε, ανακαλύψαμε και κατάκοποι επιστρέψαμε στο σχολείο μας γεμάτοι εικόνες και πλούσιες εμπειρίες  στο μικρό μας θησαυροφυλάκιο.

(Ομάδα Ευτυχίας Λογοθέτη, προνήπια)

Ας Φτιάξουμε Ένα Επιτραπέζιο

 

 

Ένα παιχνίδι-φάρμα ζήτησαν τα παιδιά στα πλαίσια του project μας και όλοι μαζί στρωθήκαμε στη δουλειά!

 

 

Αφού συζητήσαμε πολύ, σχεδιάσαμε, παρουσιάσαμε και καταλήξαμε στο  πώς φανταζόμαστε το παιχνίδι αλλά και στο ποιοι θα είναι οι κανόνες του και πιάσαμε τα πινέλα μας!

 

 

Σύντομα το ξύλινο άλογο της φάρμας, δηλαδή το παράξενο επιτραπέζιο μας, ήταν έτοιμο και εμείς πανευτυχείς!

 

 

 

 

(Ομάδα Ανδριάνας Γρίβα, προνήπια)

 

 

Μια Ευκαιρία Συνεργασίας του Σχολείου με τους Γονείς

Μία εξαιρετική παρουσίαση της Ειρήνης και του μπαμπά της, κύριου Νίκου Κωνσταντινίδη, μας έδωσε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με την ποιητική συλλογή “Οι μικρές Κυκλάδες” του νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη.

 

Αρχικά τα παιδιά πήραν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του ποιητή.

 

 

 

Αναφέρθηκαν όμως και τα χαρακτηριστικά της ποίησης που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα είδη του λόγου.

Στη συνέχεια διαβάστηκαν ποιήματα της συλλογής και είδαμε πίνακες που ο ίδιος ο Ελύτης δημιούργησε γι’ αυτά.

 

 

 

Στο τέλος ακούγοντας τα ποιήματα μελοποιημένα από το μεγάλο συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη ζωγραφίσαμε τους πίνακες που είχαμε δει με το δικό μας μοναδικό τρόπο.

 

 

(Ομάδα Κρυσταλλίας Αντωνάκη, προνήπια)

 

Τα Νήπια Ενημερώνουν τα Παιδιά του Δημοτικού

Εκπρόσωποι από την ομάδα του νηπιαγωγείου

επισκέπτονται τις τάξεις του δημοτικού

για να ενημερώσουν τα υπόλοιπα παιδιά για τις εργασίες

που σύντομα θα ξεκινήσουν στο σπιτάκι του κήπου.

 

Ζητάνε τις δικές τους προτάσεις

και παρακαλούν τα μεγαλύτερα παιδιά

να προσέχουν το σπιτάκι τους!