Μίλα μου για Μήλα

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) το σχολείο μας αφιερώνει την δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου στη διατροφή.

Φέτος εστιάσαμε στη “Διατροφή ως στάση ζωής“. Κάθε τάξη του σχολείου επέλεξε ένα διατροφικό προϊόν το οποίο διερεύνησε μέσα από διαθεματικού τύπου δραστηριότητες καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας διατροφής.

Στο βίντεο παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο προσέγγισε το θέμα η ομάδα του Παιδικού Σταθμού Γέρακα, η οποία δούλεψε με το Μήλο.

Ζύμωμα Ψωμιού

Μες το Σεπτέμβρη, η φίλη μας η Κατερίνα, έφερε στο σχολείο φρέσκια ρίγανη από τον κήπο της. Αφού την μυρίσαμε, την τρίψαμε, συζητήσαμε που φυτρώνει, αποφασίσαμε να την ξεράνουμε και να την χρησιμοποιήσουμε φτιάχνοντας ψωμάκι.

Μία ηλιόλουστη ημέρα του Οκτώβρη, βάλαμε τις ποδιές μας και ξεκινήσαμε να ανακατεύουμε τα υλικά μας. Πρώτο βάλαμε το αλεύρι…

μετά τη μαγιά…

το αλάτι, το λαδάκι και τελευταίο το νερό.

Ανακατέψαμε πολύ καλά τα υλικά μας και σύντομα είχαμε μια σφιχτή ζύμη. Χωρίσαμε το ζυμαράκι μας σε κομμάτια, πήρε ο καθένας το δικό του…

και άρχισε να το ζυμώνει.

Το τελευταίο υλικό που προσθέσαμε, ήταν φυσικά η ρίγανη. Έκανε ο καθένας το ζυμαράκι του μπαλίτσα,το κύλησε μέσα στη ρίγανη, και μετά το ξαναζύμωσε

Όσο τα ψωμάκια ξεκουράζονταν και φούσκωναν, εμείς λαδώσαμε και στρώσαμε με λαδόκολλα το ταψάκι μας.

Τα ψωμάκια μας μπήκαν στο φούρνο και μοσχοβόλησε το σχολείο!

Όσο για τη γεύση τους; Ρωτήστε όσους τα δοκίμασαν!

Ομάδα Τζεμίνας Γιαννακοπούλου, 2,5-3 ετών

Εργαστήρι Οπτικοακουστικών Μέσων

Το Εργαστήρι Οπτικοακουστικών Μέσων λειτουργεί στα Εκπ. Αργύρη-Λαιμού από τον Ιανουάριο 2012. Μέχρι σήμερα έχουν παραχθεί, 1 μικρό ντοκιμαντέρ, 2 μικρές ταινίες με τη μέθοδο φωτοκόμικ και 3 μικρές ταινίες animation με τη μέθοδο stop-motion.

Ο συνδυασμός κινούμενης εικόνας και ήχου αποτελεί μία ιδιαίτερα ισχυρή μορφή λόγου που στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως. Η οπτικοακουστική εκπαίδευση βοηθά τα παιδιά να αποκωδικοποιούν τον οπτικοακουστικό λόγο και να μπορούν να τον χρησιμοποιούν.

Στο εργαστήρι μας δημιουργούμε μικρές ταινίες ντοκιμαντέρ, μυθοπλασίας και animation περνώντας από όλα τα βασικά στάδια της παραγωγής (ιστορία-”σενάριο”, storyboard, οργάνωση, λήψεις, μοντάζ). Μέσα από αυτή τη διαδικασία τα παιδιά εξοικειώνονται με τη χρήση κάμερας και τεχνικού εξοπλισμού, αλλά κυρίως εξοικειώνονται με τη διαδικασία παραγωγής και συνειδητοποιούν την αξία των πλάνων, των ήχων και του ρυθμού ως “οπτικοακουστικών εργαλείων” που συνθέτουν και αφηγούνται μία ιστορία.

Συνεχίζουμε το project “Παροιμίες” και σύντομα θα έχουμε έτοιμη την 3η ταινία της σειράς. Η μικρή ταινία που ακολουθεί έχει τίτλο “Έκρηξη Γνώσεων” και παράχθηκε την άνοιξη του 2014 στο απογευματινό εργαστήρι οπτικοακουστικών μέσων.

Μια Ξεχωριστή Ημέρα

Ημέρα υποδοχής

Εκείνη τη Δευτέρα το σχολείο φόρεσε τα γιορτινά του και ο κήπος υποδέχτηκε τις ομάδες των προ-προνηπίων με πολλές εκπλήξεις αλλά και νέες γνωριμίες.

Αρχικά μοιραστήκαμε και οι δύο ομάδες τις λιχουδιές μας στην τραπεζαρία.

Στον κήπο μας περίμενε η μαγείρισσά μας, η Ντία με εκπλήξεις κατευθείαν από την κουζίνα της και ξεκίνησε φυσικά ένα γευστικότατο παιχνίδι!

«Μμ.. Νομίζω πως αυτό είναι η σοκολάτα!»

Ξαφνικά ένας περίεργος θόρυβος ακούστηκε.

«Από εκεί έρχεται, πίσω από την μικρή τσουλήθρα»

Τρέξαμε όλοι να δούμε και τελικά ήταν ο Γιάννης με την κιθάρα του.

Μαζί του τραγουδήσαμε και δώσαμε ρυθμό με διάφορα μουσικά οργανάκια.

Από  εκείνη την ημέρα  δεν μπορούσε να λείπει φυσικά και η γνωριμία μας με την Χριστίνα που μας είχε ετοιμάσει διάφορα παιχνίδια με το νερό.

Πραγματικά περάσαμε όλοι υπέροχα με πολύ παιχνίδι και χαμόγελα. Το πιο όμορφο ξεκίνημα για τη φετινή μας χρονιά!

Ομάδες Κρυσταλλίας Αντωνάκη και Αγγελικής Νομικαρίου (3-4 ετών)